maanantai 4. kesäkuuta 2012

Runko osiin (toivottavasti..)


Seuraavaksi on tarkoitus ottaa irti ohjaintanko ja laakerit,
sekä satulan putki. Saa nähdä miten onnistuu. Ainakin ohjaintanko näytti hyvin kiinniruostuneelta. Noh, toivottavasti CRC auttaa hädässä.















Lisäys 14.7.2012

Kysyttiin tangon osien järjestystä, mutta juuri siitä ei valitettavasti ollut räjäytyskuvaa. Yritin selittää parhaani mukaan järjestyksen. Mutta vasemmalla olevasta kuvasta näkee huonosti ohjaustangon puoleisten osien ( eli melkein kaikkien paitsi sen yhden laakerin ) sijottumisen tangossa.

Toivottavasti auttoi!

2 kommenttia:

  1. Hei!
    Ei sinulla vahingossakaan olisi räjäytyskuvaa ohjaustangon / etuhaarukan sisustan järjestyksestä? Isäni halusi auttaa projektissa ja avasi tangon silloin, kun en ollut paikalla. Minulla on nyt kourassani kaksi laakeria, pari prikkaa ja muutama kierteellinen mutteri, mutta ei minkäänlaista hajua miten päin ne tulevat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi!
      Sori en ole lueskellut blogia nyt vähään aikaan, niin en ole huomannu kysymystä. Mutta on mulla yks mutta se on aika huono. Lisään sen tohon tän jutun perään. Mutta ne laakerithan on samanlaisia, joten niillä ei ole niin väliä. Mutta järjestys on niin, että laakeri siihen haarukan päätyyn ensin. Sitten pujotat ohjaustangon kiristimen, kierteellisen mutterin joka näyttää sormukselta(?!?), prikan jossa on se lovi, se isompi kierteellinen mutteri niin että se kuppiosa jää alaspäin, laakerin ja sitten sen varsinaisen laakerikupin. Pujota ne siis tossa järjestyksessä siihen ohjaustankoon, sitten vaan tanko kiinni :) Toivottavasti selvis. Tekisin kuvat sulle siitä, mutta mulla on vielä maalaaminen kesken sen rungon kanssa.

      Poista