Ensimmäisessä kuvassa keskiötä on lähdetty jo aukaisemaan. On hyvä huomata, että kierre ensin avattavalta puolelta (eli ei rattaiden puolelta) on vääränkätinen. Tämä tarkoittaa sitä, että se aukenee, kun naputellaan myötäpäivää.
Itselläni ei löytynyt oikeanlaista piikkiä, joka menisi holkin reikiin, joten käytin huonoa ristikantaista ruuvimeisseliä. Pienen CRC kylvyn jälkeen

Ensimmäisen holkin ja suojakuvun alta paljastui toinen "naputeltava" holkki, joka lähtee pois samalla tavalla.

Tässä on räjäytyskuvaa osista ja niiden oikeista paikoista. Tämä kuva tulee varmasti tarpeeseen, kun pyörää aletaan joskus kasaileen :)
Huomion arvoista on vielä se, että laakerin alla on laakeripesä, joka tulee ottaa irti vielä! Sitä ei tähän kuvaan saanut, mutta pesän ulkopuolella on samanlaiset reiät joista sen voi naputella pois. Jos ei lähde helposti käyty CRCtä lisää.
Ennen kuin kammen saa kokonaan pois pitää myös toinen poljin irroittaa. Sen jälkeen kammen saa helposti pujotettua irti :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti